U Školy 149
Stará Huť
262 02
Týdenní třídní plán Liščata
16. 9. - 20. 9. 2024, 38. týden
Integrovaný blok: „Loučíme se s létem “
Téma: ,,PRAVIDLA ETIKETY S LIŠKOU ANDĚLKOU"
Dílčí vzdělávací cíle
- Poznávání pravidel společenského soužití a jejich spoluvytváření v rámci
přirozeného sociokulturního prostředí
- Rozvoj schopnosti žít ve společenství ostatních lidí
- Vytváření povědomí o mezilidských morálních hodnotách
- Seznamování s pravidly chování ve vztahu k druhému
- Posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem
- Vytváření prosociálních postojů
- Rozvoj interaktivních a komunikačních dovedností verbálních i neverbálních
Klíčové kompetence
- Upevňuje informace, které získal
- Uplatňuje návyky společenského chování
- Chápe pravidla slušného chování
- Důvěřuje svým znalostem
- Rozlišuje vhodné oslovení
- Umí používat příbor, ubrousek (správné stolování)
Očekávané výstupy
- Dodržuje základní pravidla společenského chování - utvoří si základní představu
o pravidlech chování a společenských norem, chápe slovo etiketa
- Rozpozná nevhodné jednání a chování vrstevníků a dospělých
- Respektuje pravidla společenské soužití - umí ve styku s dětmi i dospělými pozdravit,
poprosit, požádat, poděkovat, rozloučit se, vyslechnout sdělení, střídat se v komunikaci
- Uplatňuje vhodné způsoby chování a komunikace v různých životních situacích a rozlišuje projevy nepřiměřeného chování a porušování společenských norem
Vzdělávací nabídka
Seznámit se se slovem etiketa
Demonstrační obrázky slušné chování
Správné oblečení na koncert – módní přehlídka
Dramatizace – návštěva restaurace
Výroba prostírání
Co udělat když zakašleš, kýchneš nebo zívneš?
Tvoření barevného kapesníku
18. 9. 2024 koncert Accordeon Nocturno ve školce od 9,00 hodin
19. 9. 2024 návštěva památníku K. Čapka v rámci dopoledních činností
Týdenní třídní plán Liščata
9. 9. - 13. 9. 2024, 37. týden
Integrovaný blok: „Loučíme se s létem “
Téma: ,,LIŠČATA SE UČÍ PRAVIDLA TŘÍDY"
Dílčí vzdělávací cíle
⦁ seznámit se s novým prostředím mateřské školy
⦁ spolupodílet se na tvorbě třídních pravidlech
⦁ rozvíjet schopnost aktivně se přizpůsobit společnému prostředí a zvládat změny
Klíčové kompetence
⦁ chová se k ostatním s respektem
⦁ pomůže tomu, kdo to potřebuje
⦁ používá kouzelná slova - prosím, děkuji
⦁ osvojená pravidla třídy a naší společnosti aplikuje v běžném životě
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
⦁ porozumí pravidlům a respektuje je
⦁ učí se udržet pozornost během řízené činnosti
⦁ vytváří pozitivní vzor chování pro ostatní
⦁ hudebně, pohybově a výtvarně se projevuje
Vzdělávací nabídka
⦁ seznamování s maskotem třídy - komunikační kruh s Liškou
⦁ třídění hraček se skřítkem Raráškem
⦁ spojování vzorců správného chování - práce s kartami
⦁ tematická pohybová hra, lokomoční cvičení
⦁ tematická básnička - My jsme hravá Liščata
⦁ rytmické a logopedické cvičení
⦁ hromadná tvorba třídních pravidel
⦁ grafické znázornění pravidel
Týdenní třídní plán Liščata
2. 9. - 6. 9. 2024, 36. týden
Integrovaný blok: „Loučíme se s létem “
Téma: ,,VÍTEJTE VE ŠKOLCE"
Dílčí vzdělávací cíle
– snaha, aby děti chodily do školky s úsměvem, radostí a nedočkavostí
– utvářet pozitivní a přátelské vztahy mezi sebou navzájem
– navodit radostnou atmosféru ve třídě
Klíčové kompetence
- napodobuje modely prosociálního chování a mezilidských vztahů
– orientuje se v prostorách školky a přilehlém okolí
– dokáže si hračku půjčit a vrátit zpět na své místo
Očekávané výstupy
– odloučit se na určitou dobu od svých blízkých
– najít si nové kamarády
– poznat jména spolužáků a personálu školky
– umět verbálně komunikovat, vést dialog
Vzdělávací nabídka
– seznamovací a adaptační hry – vytváření a prohlubování kamarádských vztahů
– spoluvytváření a upevňování dohodnutých pravidel
Hry ve třídě – volné hraní dle zájmu, objevování třídy
– upevňování jmen kamarádů pomocí seznamovací hry
– tvorba koláže za pomocí značek dětí
Týdenní třídní plán Liščata
19. 8. - 23. 8. 2024, 34. týden
Integrovaný blok: „Loučíme se s létem “
Téma: ,,Hurá prázdniny"
Dílčí vzdělávací cíle
· posilovat radost z objevovaného, probouzet zájem a zvídavost dítěte
· loučení s kamarády
Předškoláci
· přirozeně a bez zábran spolupracovat
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
· k úkolům a povinnostem přistupuje odpovědně
· zajímá se o druhé
· záměrně se soustředí na činnost
Klíčové kompetence
· uplatňuje získanou zkušenost v praktických situacích
· dokáže vymyslet a realizovat vlastní, produktivní, tvůrčí aktivitu, hru
Předškoláci
· učí se své činnosti plánovat
Vzdělávací nabídka
· diskuze s dětmi – co jsou to prázdniny
- co jsem dělal/a o prázdninách
- byl/a jsem na dovolené
- poučení o bezpečném chování během letních prázdnin
· úklid - vše má své místo
· zpívání oblíbených písní a tanec
· pohybové hry dle výběru dětí
· kreslení na volné téma
Týdenní třídní plán Liščata
24. 6. - 28. 6. 2024, 26. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Hurá prázdniny"
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Týdenní třídní plán Liščata
17. 6. - 21. 6. 2024, 25. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Kultura a jiné země"
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
|
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY (INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
|
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
|
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
Akce týdne
|
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
10. 6. - 14. 6. 2024, 24. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Táta Dinosaurus"
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Poznámka
úterý 11. 6. Loučení předškoláků od 16,30
čtvrtek 13. 6. výlet do kravína Mokrovraty
Týdenní třídní plán Liščata
Téma: ,,Život v trávě“
IB: Děti a naše Zem
Datum: 3. 6. - 7. 6. 2024, 23. týden
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
PŘEDŠKOLÁCI
|
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY (INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
|
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
PŘEDŠKOLÁCI
|
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
PŘEDŠKOLÁCI
Akce týdne:
|
Týdenní třídní plán Liščata
27. 5. - 31. 5. 2024, 22. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Město x Vesnice"
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Týdenní třídní plán Liščata
20. 5. - 24. 5. 2024, 21. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Koloběh vody"
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
PŘEDŠKOLÁCI
|
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY (INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
|
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
PŘEDŠKOLÁCI
|
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
PŘEDŠKOLÁCI
Akce týdne
|
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
13. 5. - 17. 5. 2024, 20. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Doprava (do leva)''
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka:
Týdenní třídní plán Liščata
6. 5. - 10. 5. 2024, 19. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Moje maminka''
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
- rozvoj schopnosti vytvářet, rozvíjet a plně prožívat citové vztahy
- přirozeně a bez zábran spolupracovat s vrstevníky i dospělými
- ctít oslavy narozenin a svátků, oslav
PŘEDŠKOLÁCI
- hovoří ve vhodně formulovaných rozvitých větách
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY ( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
- upevnit si znalosti názvů rodiny
- souvisle vyprávět o své rodině - členy rodiny, jména ..
- orientovat se ve svém portfoliu
- rozvíjet své pohybové vyjádření
- esteticky se projevovat ve výtvarných technikách
- naslouchat čtenému příběhu
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
- zajímá se o druhé i o to, co se kolem děje
- podporuje své prosociální chování
- rozlišuje, co je dobré a co zlé
- k úkolům a povinnostem přistupuje zodpovědně
PŘEDŠKOLÁCI
- květnatě hovoří o své rodině
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
- komunitní kruh - jaká je moje maminka, jaká je má rodina
- motivační příběh - Má rodina
- práce s portfoliem - fotografie rodiny
- PH: dramatizace činností - Uhodni, co předvádím, poznej své emoce
- pohybové cvičení - Pozdrav slunci
- dopis mamince - dramatizace v kruhu
- VV: přání pro maminku - kombinovaná technika - vosk, vodovky
- předmatematické činnosti - umístění předmětu pod, nad, vedle ..
- výroba dárku pro maminku: zdobení látkových sáčků na zeleninu a ovoce
- velkoplošné grafomotorické cvičení - rodina
PŘEDŠKOLÁCI
pracovní list, jazyková cvičení - slabikování, první písmeno …
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
29. 4. - 3. 5. 2024, 18. týden
Integrovaný blok: „Děti a naše Zem“
Téma: ,,Čarodějnice ''
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Týdenní třídní plán Liščata
22. 4. - 26. 4. 2024, 17. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: ,,Den Země ''
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
|
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY ( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
|
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
PŘEDŠKOLÁCI
|
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
PŘEDŠKOLÁCI
Akce týdne
|
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
15. 4. - 19. 4. 2024, 16. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: ,,Zvířátka ze statku ''
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Týdenní třídní plán Liščata
8. 4. - 12. 4. 2024, 15. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: ,, Jaro v trávě''
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
PŘEDŠKOLÁCI
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY (INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
PŘEDŠKOLÁCI
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
PŘEDŠKOLÁCI
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
2. 4. - 5. 4. 2024, 14. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: ,, JARO SE PROBUDILO''
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Akce týdne
Návštěva památníku Karla Čapka úterý 2. 4.
Výlet do dobříšské knihovny ve středu 3. 4.
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
25. 3. - 29. 3. 2024, 13. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: HODY, HODY DOPROVODY - VELIKONOCE
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
PŘEDŠKOLÁCI
|
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY (INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
|
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
PŘEDŠKOLÁCI
|
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
PŘEDŠKOLÁCI
Akce týdne
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí. |
Týdenní třídní plán Liščata
18. 3. - 22. 3. 2024, 12. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: TÝDEN S KNIHOU
Dílčí vzdělávací cíle
Předškoláci
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
Klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Akce týdne
19. 3. návštěva huťské knihovny
20. 3. tělocvična na ZŠ
21. 3. fotografování dětí do ročenky
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
11. 3. - 15. 3. 2024, 11. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: TEN DĚLÁ TO A TEN ZAS TOHLE
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
- seznámení se zážitkovou metodou s profesemi, vyhodnocování důležitosti práce
- udržování pořádku, zvládání jednoduché úklidové práce
- chápání prostorových pojmů, pojmy označující velikost
- napodobování pracovních projevů dospělých
- globální vnímání rozmanitostí
PŘEDŠKOLÁCI
- přibližování ostatním, kde pracují rodiče a čím je jejich práce specifická
- cílené udržování pořádku kolem sebe
- rozvoj kompetencí předškoláka
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY ( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ )
- seznámit se s nejrůznějšími profesemi a k profesi potřebnými předměty
- zdokonalovat pohybovou koordinaci
- zraková paměť, pozornost
- projevit se abstraktně ve výtvarné činnosti
- k dorozumívání používat jak verbání, tak neverbální složku komunikace
- projevit zájem o čtený příběh, poslouchat písně s porozuměním
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
- během poznávání profesí, rozšiřuje svou slovní zásobu
- upevňování předmatematických prostorových pojmů
- k úkolům a povinnostem přistupuje zodpovědně
- rozvíjí své autentické chování, přijímá autoritu
PŘEDŠKOLÁCI
- má jasno v prostorových pojmech, umí je využít prostorově i na svém těle
(vpravo, nahoře, dole, vedle..)
- rozšířenou slovní zásobu využívá v běžném životě
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
- seznámení se s tématem, pozdravení se s Liškou po prázdninách/víkendu
- motivační příběh: O člověku, který našel to nejdůležitější - O Radostníčcích, Jan Houkal
- píseň: Dělání, dělání, M.Růžičková – Popeláři, Hasiči
- říkanka: Šel zahradník do zahrady s motykou
- hra: My jsme malí řemeslníci… - Hádej, kdo jsem?, Kimova hra - zraková paměť
- PH: Na sochy, Na policisty a zloděje
- předmatematické činnosti - pochopení prostorových pojmů, umístění předmětu
podle zadání
- velkoplošná společná grafomotorické činnost
- výtvarná činnost - první květy - abstraktní tvorba
- příprava a pečení sušenek
- poznávání řemesel, zaměstnání podle obrázků, vizuální projev
- přiřazování předmětů, zkouška převleků - malíř, pekař, prodavač, lékař, truhlář,
návrhářka, sportovec, uklízečka, hasič, policista, kuchař, švadlena, listonoš...
Akce týdne
středa - tělocvična
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
4. 3. - 8. 3. 2024, 10. týden
Integrovaný blok: „Příroda se probouzí“
Téma: VITAMINY V OVOCI A ZELENINĚ
Dílčí vzdělávací cíle na elementární i pokročilé úrovni
Očekávané výstupy na elementární i pokročilé úrovni
Klíčové kompetence na individuální úrovni
Vzdělávací nabídka
Týdenní třídní plán Liščata
26. 2. - 1. 3. 2024, 9. týden
Integrovaný blok: „Svět v pohybu“
Téma: PEČUJEME O ZDRAVÍ
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
- osvojení poznatků o svém těle a procesech v něm
- rozvíjení a poznávání smyslů
- upevňování poznatků o péči o naše tělo
- zvládnutí správného dýchání
PŘEDŠKOLÁCI
- správné dýchání aplikovat i během sportování
- vyhodnocování své vlastní péče o své tělo
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY ( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
- poznávat funkce svého těla
- učit se podporovat své zdraví
- poznávat své emoce a učit se s nimi pracovat
- poznávat a rozvíjet své smysly
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
- chová se zodpovědně, dbá o zdraví své i ostatních
- samostatně rozhoduje o svých činnostech
- uvědomuje si, že za své chování nese zodpovědnost
- dítě si všímá dění kolem sebe, problémové situace se snaží řešit
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
- seznámení se s tématem týdne - Co už víme o svém těle?
- pohádka: O Otesánkovi
- sebepéče, správné oblékání, stravování - vizualizace, práce s kartami
- stolní hra - Přiřaď, co k sobě patří
- poznávání svých emocí - práce s Emušáky
- výtvarné techniky: zapouštění barev pipetou, tvoření postavy
- modelování lidské postavy
- pohybová hra: Bacil a Vitamín, Ferda řekl
- základy ústní hygieny - péče o zuby
- píseň: Polámal se mraveneček
- básnička: Pět smyslů
- dýchací a relaxační cvičení
PŘEDŠKOLÁCI
- cvičení na podporu grafomotoriky - FingerCar
- pracovní list - zraková diferenciace
- práce na tabletu - výukový program
AKCE TÝDNE
28. 2. - tělocvična na ZŠ
1. 3. - paní Jedličková - seznámení s ústní hygienou
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
19. 2. - 23. 2. 2024, 8. týden
Integrovaný blok: „Svět v pohybu“
Téma: Z POHÁDKY DO POHÁDKY II
- prodloužení tématu a dokončení cílů, kompetencí a vzdělávací nabídky
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
- rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních /vnímání,
naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnost, mluvní projev, vyjadřování)
- posilování prosociálního chování ve vztahu k ostatním lidem (v rodině, v mateřské škole)
- rozvoj a užívání všech smyslů
Předškoláci
- vytváření základů aktivních postojů ke světu, k životu, pozitivních vztahů k umění
– rozvoj dovedností tyto vztahy a postoje vyjadřovat a projevovat
- osvojení si elementárních poznatků o znakových systémech a jejich funkcí/abeceda, čísla/
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
Předškoláci
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
- KK - společné rozhovory, vyjádření pocitů, radosti, sdělení ostatním,
opakování jmen kamarádů formou hry: “Já jsem…, ty jsi.. a mám rád/a/.."
- nácvik básně a písní k pohádkám – „Šla Karkulka černým lesem..“, „Fidli, fidli na housličky,
bum bum na bubínek..“
- provedení pohádek maskotem Raráškem či Princeznou
- motivační hry Zahrajeme si na KARKULKU – cesta lesem, cvičení ,zdravotní cviky, relaxace,
pohybová hra, veršovaná pohádka, společná dramatizace, hostina, Budulínek ztratil čepičku
(procvičování barev a tvarů)
- návštěva tělocvičny ZŠ – nástup, proběhnutí, zahřátí, cvičení s kroužky, míči, procvičování
lezení a slézání ze žebřin, převaly na žíněnkách, pohybové hry
- pohádka dle obrázků „O budulínkovi“ – ponaučení z pohádky
- výtvarná činnost – výroba lišky – skládání z papíru, lepení, dokreslení obrázku - detaily
- procvičování části, celku a geometr. tvarů, počtu /předmatematická gramotnost/
- seznámení s pohádkou „Hrnečku, vař“- grafomotorická cvičení – pára spirály nad hrnečkem
- práce jemné motoriky – válečky, kuličky z plastelíny, hry s kinetickým pískem
- hodnocení dětí – smajlíky, která pohádka se mi nejvíce líbila a proč?/předškoláci/
- procvičování mluvidel – říkanky, dechová cvičení, základní motorika mluvidel - dle hravého
cvičení
Předškoláci: rozvoj sluchové a zrakové diferenciace – výukový program, PL – pracovní listy
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata
12. 2. - 16. 2. 2024, 7. týden
Integrovaný blok: “Svět v pohybu”
Téma: Z pohádky do pohádky
Dílčí vzdělávací cíle
- rozlišovat dobro a zlo
- podporovat prosociální jednání dítěte
- rozvíjet lokomoční dovednosti
- vytvářet pozitivní vztah k učení
- upřesňovat jemnou motoriku
Předškoláci
- odhalit dobro a zlo v příběhu a aplikovat správné chování do reality
- vyhodnotit a uplatnit možnou pomoc tomu, kdo ji potřebuje
Očekávané výstupy (individuální úroveň)
- rozšiřuje si své dosavadní znalosti klasických českých pohádek
- zdokonaluje své dramatické prosazení
- pozná, kde se v příběhu nachází ztělesněné dobro a zlo
- zkušenosti z pohádek dovede promítnou do reálného života
- osvojí si nové principy a zkušenosti z pohádek
Klíčové kompetence
- rozvíjí toleranci, respekt, přizpůsobivost svých požadavků vzhledem k ostatním dětem
- upevňuje správné postoje k druhému
- zvládá běžné situace vzájemného styku s kamarády
Předškoláci
- během běžných situací zvládá vyhodnotit a přizpůsobit komunikaci mezi kamarády
a dospělými
- váží si práce druhých a své kamarády v práci podporuje
Vzdělávací nabídka
- komunikační kruh - Co jsem dělal o víkendu?
- seznámení se s novým týdenním pohádkovým maskotem Raráškem
- výtvarná činnost - Večerníček
- dramatizace pohádky
- práce s pohádkovým obrazovým materiálem - imaginace, Co se stane, když …
- doplňování příběhu klasické pohádky za pomoci obrazováho podkladu
- pokusy s vodou z rybníku vodníka Česílka
- pohybové hry: Na spící princeznu, Trpaslík ztratil čepičku, s Raráškem do pohádky
- překážková dráha, rozcvička se Sněhurčiným jablíčkem
- zpěv: Večerníček
- pečení a zdobení perníčků
- Stopovačka - venkovní hra inspirovaná drobečky z Perníkové chaloupky
- zaznamenávání výšky dětí na třídní metr
Předškoláci
- rozvoj předmatematických dovedností, prostorové orientace - na vlastním těle
- rozvoj předčtenářských dovedností, pracovní listy, práce s výukovým programem
- práce s portfoliem
Akce týdne: středa 14. 2. - divadlo Akordeon Nocturno - hudební představení v MŠ Stará Huť
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata
5. 2. - 9. 2. 2024, 6. týden
Integrovaný blok: “Svět v pohybu”
Téma: Masopustní veselice /Karneval/
„Karneval nechodí potichu, po kapsách nosívá muziku,
karneval v okolí znají, z kapes mu písničky hrají."
Dílčí vzdělávací cíle
– zvládnutí správného dýchání
– koordinace se zpěvem/propojení zpěvu, rytmizace, hra na tělo/
– rozvoj mluveného projevu
– cvičení paměti a pozornosti
– činnosti umožňující samostatné vyjadřování
– rozvoj tolerance, respektu, přizpůsobivosti svých požadavků vzhledem k ostatním dětem
Dílčí vzdělávací cíle pro předškolní děti
– rozvoj komunikativních dovedností a kultivovaného projevu
– rozvoj hudebních činností
– procvičování rytmizování pohybem
– nacvičování nových pohybových her a aktivit
– upevňování správných postojů k druhému
– využívání přirozených podnětů a situací k vysvětlení pojmů, se kterými se děti v běžném
životě setkávají
– vnímat a dodržovat základní pravidla
– přizpůsobit se společnému programu a spolupracovat ve skupině
Očekávané výstupy, kompetence
– zapamatuje si krátké texty, zvládne je i při veřejném vystoupení
– hudební a hudebně pohybové činnosti
– umí se spolupodílet na společných aktivitách
Kompetence – předškoláci
– dokáže se delší dobu soustředit na vyprávění a sledování příběhů
– rozvíjí dovednosti potřebné k učení
– rozpozná základní geometrické tvary
– procvičuje si předmatematické dovednosti a prostorové pojmy
– užívá gesta, rozpozná zvuky a rozlišuje zvukovou podobu jazyka
– umí se vyjadřovat k prožitým situacím a sdělovat své prožitky
Vzdělávací nabídka
– přivítání s dětmi v komunitních kruhu – „Haló, haló, pojďte všichni sem..“
– vyprávění zážitků a radostných chvil strávených s rodiči, prarodiči, sourozenci
– pozdrav dne „Dobrý den“- kdo má lišku – odpovídá – procvičování sociálních vazeb
– rozvoj grafomotoriky - procvičování klikyháků a spirál, kruhů
– organizace týdne – příprava na karneval – seznámení s tradicí
– nácvik básní a říkanek: „Pekař peče housky“
– nácvik rozpočítadel „Jémine, domine“, “Král, král, na dudy hrál“
– seznámení s písní „Karneval nechodí potichu“
– propojení hudby s pohybem a hrou na piáno
– výzdoba třídy – vzájemná spolupráce s dětmi – gerlandy, balónky
– výroba škrabošek – dle zájmu a fantazie – zdobení třpytkami, odstřižky barevných papírů
– procvičování jemné motoriky při vytrhávání papíru
– práce s nůžkami – stříhání kousků papírků, lepení
– vyprávění, poslech a dramatizace pohádky „O koblížkovi“
– procvičování hlásek v Zaječí abecedě – počáteční v obrázcích
– čtený příběh „Pusík a Bello na karnevalu“
– omalovánka – hledej hudební nástroj – správně ho pojmenuj
– společná práce – výzdoba klauna –procvičování geometrických tvarů – prostorová tvorba
na velký formát papíru
– předškoláci – pracovní listy – početní představy, počty a grafické znázornění – puntíky
– prostorová tvorba – zdobení koláčů z papíru
– Šašek – zraková diferenciace a práce s nůžkami – správný úchop náčiní
– program karnevalu – soutěže a mini disco – družstva – úkoly – hod míčky, posílání míčků,
slalom, taneček „Hejbni kostrou“ – „Šťístko a Poupěnka“
– společné chvilky při Masopustním průvodu obcí – zpěv písní - zhodnocení akce
Činnosti během týdne mohou být pozměněny podle zájmu dětí nebo podmínek počasí
Týdenní třídní plán Liščata
29. 1. - 2. 2. 2024, 5. týden
Integrovaný blok: “Svět v pohybu”
Téma: Zvířátka v zimě - ptáčci
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
- podporovat zvídavost a tvořivost
- vnímat krásu a proměnlivost přírody v zimě
- podporovat komunikativní dovednosti
- rozvíjet pohybové dovednosti
PŘEDŠKOLÁCI
- využít své dosavadní zkušenosti k tvořivému řešení problému
- specifikovat a cíleně ztvárnit pohybové vyjádření
- zvládat běžné situace a přizpůsobit se v komunikaci kamarádům i dospělým
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY ( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
- rozvíjí své estetické vnímání-objevování krás v přírodě, sounáležitost s ní
- osvojuje si elementární znalosti o přírodě, konkrétně ptactvu v zimě
- dokáže popsat a poznat některé ptáky
- svou zkušenost z reality promítne do výtvarného zpracování
- osvojí si krátké básně a píseň na tuto tématiku
- podporuje rozvoj svých lokomočních pohybů
KLÍČOVÉ KOMPETENCE:
- problémy řeší na základě své zkušenosti, hledá možnosti řešení problémů
- uvědomuje si, že za své chování nese zodpovědnost
- umí se spolupodílet na společenských akcí
- vnímá okolní přírodu a učí se jí obdivovat
PŘEDŠKOLÁCI
- uvědomuje si, jaké postavení má člověk v přírodě a ochraňuje ji
- při společné práci se umí prosadit, ale i podpořit ostatní ve skupině
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
- rituální setkání s Liškou
- motivační příběh: Vrána a kos, Kosí bratři - audio
- hudební a rytmické ztvárnárnění: Bude zima, bude mráz
- diskuse, kam se může ptáček v zimě schovat, odlétaví a neodlétaví ptáci
- práce s encyklopedií
- pohybová chvilka: pohybová hra - snášení do hnízd, třídění předmětů kolíčky
- rozvoj jemné motoriky, pohybové vyjádření na klasickou hudbu
- Ptáčku, jak zpíváš? - hra na podporu sluchového vnímání
- pečení ptáčků z těsta
- výtvarné ztvárnění ptáčků - netradiční technika, přenášení barevných bublin na čtvrtku
- velkoplošné grafomotorické cvičení s básničkou
- ukázka ze záchranné stanice Makov
- průběžná práce s portfoliem
- hledání krmítek a krmelců v přírodě během pobytu v přírodě
- pobyt v tělocvičně
PŘEDŠKOLÁCI
pracovní list - zraková analýza a syntéza, předmatematické činnosti, grafomotorika,
práce s výukovým programem na tabletu - Leden,
doplňování čteného textu s dopomocí obrázků
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti.
Týdenní třídní plán Liščata
22. 1. - 26. 1. 2024, 4. týden
Integrovaný blok: “Svět v pohybu”
Téma: Jak se správně oblékat v zimě
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
Předškoláci
Očekávané výstupy, klíčové kompetence
Předškoláci
Vzdělávací nabídka
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti.
Týdenní třídní plán Liščata
15. 1. - 19. 1. 2024, 3. týden
Integrovaný blok: “Svět v pohybu”
Téma: Čtyři roční období - změny počasí
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
PŘEDŠKOLÁCI
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY ( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ)
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
dokončuje své započaté činnosti
PŘEDŠKOLÁCI
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
PŘEDŠKOLÁCI
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti.
Týdenní třídní plán Liščata
8. 1. - 12. 1. 2024, 2. týden
Integrovaný blok: “Svět v pohybu”
Téma: Radovánky zimy a zimní sporty
DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
Předškoláci
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
Předškoláci
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY /INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ/
Předškoláci
- vnímá a chápe dějovou posloupnost
- sluchově rozlišuje začáteční a koncové hlásky /slabiky
- snaží se používat v mluvené podobě věty rozvité
- vymyslí jednoduchá synonyma a homonyma
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
- Přivítání se s dětmi v komunitním kruhu – vyprávění zážitků z dnů volna
s rodiči – nácvik říkanky s pohybem – dny v týdnu – vytleskávání – hrou na tělo
- Poznávání zimních sportů dle didaktických materiálů – formou her, roční období – znaky,
symboly - hra „vymění si místa“s kartičkami
- Pantomimické ztvárnění – „Poznáš, jak v zimě sportuji..?“
- Rozvíjení slovní zásoby formou říkadel a hádanek – „Počítáme jedna, dvě, hádej, kdo teď
vyhraje..“ - poznej počáteční hlásku slova
- Nácvik básní a říkanek – „Mrazík cení zoubky“, “Leden“ – rozpočítadlo
„Zima je, zima je“ – pohybové vyjádření a PH /pohyb. hra „Meluzína“/
- Krátká protahovací cvičení – základy jógy – jóga se sluníčkem a liškou
- Příběhy a úkoly k tématu – „Střapatý Péťa a upovídaná Líza“
- Grafomotorická cvičení se sporty – zvládnutí linek pohyby rukou imaginárně,
na větší formát papíru a kreslící tabulku – svislé čáry, vodorovné, spirály
- Pexeso – zimní sporty, omalovánka – Zima
- Hmatová hra „Tajemná zimní krabice“ – hádání ukrytých věcí
- Papírové ledové obrázky – barevné ztvárnění křídami
- Výroba ve skupinkách – lyže z kartonu a brusle z papíru – zdobení
- Procvičování jemné motoriky při vázání uzlíku na provázku u bruslí
- Procvičování sebeobslužných činností
- Návštěva tělocvičny ZŠ – procvičování lokomočních a pohybových činností –
skoky, poskoky, cvičení s náčiním – obruče, míčové hry, „Na dva mrazy“,
„Na liščí ocásky“- se stuhami
- Pozorování přírody při procházkách
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata Téma: Tři králové Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti
Týdenní třídní plán Liščat Téma: Těšíme se na Ježíška - rozvíjet estetické dovednosti hudební a výtvarné PŘEDŠKOLÁCI - rozvíjet záměrnou estetickou tvorbu a úspěšně ji dokončit OČEKÁVANÉ VÝSTUPY( INDIVIDUÁLNÍ ÚROVEŇ) - vnímá a chápe české vánoční tradice - samostatně vyjadřuje své myšlenky, sdělení, formuluje otázky i odpovědi PŘEDŠKOLÁCI - je komunikačně zdatné VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA - setkání s Liškou po víkendu, rituální básničky a popěvky Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti
Týdenní třídní plán Liščat DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY - dle individuální úrovně dětí
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA
Změna programu je možná dle aktuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata Bacily Jezte děti zeleninu, - projevuje radost z poznaného Klíčové kompetence - osvojení poznatků a podpora zdravého životního stylu - jíme hodně ovoce a zeleniny - hodnocení celého týdne - zapojení dětí do mluvního projevu - sebehodnocení - zakládání do portfólií - své výrobky /při spolupráci s rodiči doma/ - předškoláci - cvičení v tělocvičně v ZŠ Stará Huť - cvičení se Sokolem - motivační sportovní aktivity na téma zvířátek a techniky - výuka básní a písní - nácvik kolektivního přednesu - motivační příběh o Markétce a vitamínech - rozdělení - zdravé x nezdravé potraviny - poslech pohádky O Otesánkovi - rytmizace v písních a básních - pohybové ztvárnění - hra na tělo - logopedické chvilky a procvičování mluvidel - organizace a nácvik básní, písní a pohybových her na vánoční besídku - procházky v okolí školky - poznávání přírody a míst domovů dětí Změna programu je možná dle aktuálních individuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE - osvojení poznatků o svém těle – části těla, jak co funguje - rozvíjet povědomí o svém těle - má povědomí o částech a funkci svého těla, hygieně VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA - přivítání se s Liškou Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti.
Týdenní třídní plán Liščata ježatého u chalupy, na zádech má holčičko, nabodnuté jablíčko.” DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE - procvičování správné výslovnosti - rozvíjení jazykových dovedností - kooperativa ve skupině i u jednotlivce - rozvoj vnímání - udržení pozornosti, naslouchání při čtení i vyprávění - porozumění textu - rozvoj grafomotoriky, jemné motoriky, sluchové analýzy a syntézy, paměti - rozvoj předmatematických dovedností - aktivně si všímá, co se kolem něj děje - při zadané práci dokončí, co započalo - užívá přirozených prostředků komunikace - vyjadřuje pocity, prožitky - umí navázat kontakt s dětmi i dospělými - začlení se do kolektivu svých vrstevníků a snaží se o dodržování - setkává se s uměním - návštěva kulturních a uměleckých míst - rozvoj potřebných kompetencí předškolních dětí VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA - ranní kruh s liškou a kamarády - přivítání s dětmi a pozdrav - individuální rozhovory s dětmi - tématické o podzimu a zvířátkách - grafomotorická cvičení na velký arch - ježkův domeček - procvičování jemné motoriky při muchlání barevného krepového papíru - jablíčka - stříhání dle vyznačení - ježkovy bodlinky a lepení - využití hudebního nástroje /dřívek/ při zpěvu i pohybových aktivitách - nácvik písně o ježkovi a kamarádce myšce “Jede, jede, myška” - rytmizace a vytleskávání - hra na tělo - báseň “Ježku, ježku, pod jabloní” - cvičení s houbičkami /molitan. míčky/ a jógové protažení na zvířátka - nácvik nové PH :”Tiše, tiše, ježek spi” s padákem - skládání z papíru - ovoce puzzle - poslech příběhu o ježkovi, který ztratil bodlinky - procvičování předmatematických dovedností - počet a číslo, velikost, tvar, - divadelní představení ve školce - “Ptačí pohádka” - divadlo Puk - divadelní představení “Krysáci” - KD Stará Huť Změna programu je možná dle aktuálních potřeb děti.
Týdenní třídní plán Liščata OČEKÁVANÉ VÝSTUPY VZDĚLÁVACÍ NABÍDKA Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata Téma: PŘILETĚL K NÁM DRÁČEK DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE
OČEKÁVANÉ VÝSTUPY
KLÍČOVÉ KOMPETENCE
VZDĚLÁVACÍ NABÍDKt
Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata Téma: Halloween Dílčí vzdělávací cíle - seznámit se se svátkem Halloween a Dušičky Vzdělávací nabídka - ranní setkání s Liškou Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb dětí.
Týdenní třídní plán Liščata “Ťuká, ťuká deštík na barevný deštník, ťuká, ťuká prstíkem, kdo je pod tím deštníkem..?” Dílčí vzdělávací cíle
- objevovat rozmanitost podzimní přírody vlivem počasí
- k učení - projevuje radost z poznaného
Týdenní třídní plán Liščata DÍLČÍ VZDĚLÁVACÍ CÍLE Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb dětí. |
Dílčí vzdělávací cíle
|
Očekávané výstupy
|
Klíčové kompetence
|
Vzdělávací nabídka
|
Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb dětí
Týdenní třídní plán Liščata
25. 9. - 29. 9. 2023, 39. týden
Integrovaný blok: Loučíme se s létem
Téma: Barevné čarování
Chodím hledám, co mám znát,
pojďte děti ukázat.
Do všech koutů zajděte,
co je žluté najděte.
Dílčí vzdělávací cíle
- spolupracovat verbálně i neverbálně
- rozvíjet jemnou a hrubou motoriku
- podporovat zrakovou diferenciaci, ananlýzu a syntézu
- zvládat základy sebeobsluhy a osvojování zásad bezpečnosti v MŠ
- seznamování s digitální technologií
Očekávané výstupy
- rozezná základní barvy
- rozvíjí souvislé vyjadřovací schopnosti - porozumění textu
- orientuje se v prostoru třídy
- učí se manipulovat s drobnými předměty - nácvik špetkového úchopu
Klíčové kompetence
- umí navázat kontakty s dětmi i dospělými
- rozpozná vhodné i nevhodné chování
- prodlužuje dobu soustředění se
- chápe jednotlivé předmatematické pojmy
- uspořádává a třídí předměty podle určitého pravidla
Vzdělávací nabídka
komunikační kruh s Liškou - Moje nejoblíbenější barva
motivační pohádka: Petřík a zelená pastelka
výroba narozeninových balonků - dekorace třídy
míchání barev - barevné spektrum
zapouštění barev - duha
třídění podle barvy - pastelky, kostky - hnízdečka
barevná rozcvička s koulemi
pohybová hra:
- s barevnými kaňkami
- hledání dvojice podle barvy - pantomimicky
“Čáp ztratil čepičku, měla barvu barvičku.”
úchop drobných předmětů kolíčkem
grafomotorický list - Jakou barvu má ovoce ?
předmatematické činnosti - skládání kostek podle předlohy
píseň Barvy barvičky
interaktivní práce u tabule (prezentace PowerPoint)
Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb třídy
Týdenní třídní plán Liščata
18. 9. - 22. 9. 2023, 38. týden
Integrovaný blok: Loučíme se s létem
Téma: Kamarádi zvířátka "Kam ťape kotě,
co spalo v botě,
po cestičce, po travičce,
utíkalo...KAM?..ke školičce.
..mňau, mňau, mňau.
Dílčí vzdělávací cíle
- posilování poznávacích procesů - zvídavost, zájem, radost
- rozvoj komunikativních dovedností - verbálních i neverbálních
- vytváření povědomí o přírodním prostředí
- rozvíjet schopnost zdokonalování se v oblasti jemné i hrubé motoriky
- procvičování paměti
Očekávané výstupy
- umět odpovědět na otázku
- pojmenovat, co vidím na obrázku
- naučit se manipulovat s předměty a materiálem
- umět poznat sociální prostředí, vztahy mezi členy
Klíčové kompetence
- vzbudit zájem o nové poznatky
- umí se začlenit do větší skupiny lidí
- snaží se zautomatizovat si pravidla nastavená ve třídě
- rozvoj kompetencí předškoláka
Vzdělávací nabídka
- hry se zvířátky - dřevěná stavebnice
- obrazový materiál - poznávání zvířátek
- prohlížení obrázkových knih
- krouživé pohyby paží na velký formát papíru - rozvoj grafomotoriky
- nácvik správného úchopu tužky - klubíčka pro kočku
- didaktické hry
- hudební a pohybové aktivity - motivační na zvířátka
- poznej zvířátko podle zvuku
- seznámeni s pohádkou - Bouda budka
- dramatizace pohádky
- při pobytu venku kresba zvířátka křídou na chodník
- zvířecí rozcvička s písničkami
- pohybová hra - “Na kočku a myš”
- rytmizace pojmů - zvířata
Změna programu a akcí je možná dle aktuálních potřeb třídy.
Týdenní třídní plán Liščat
11. 9. – 15. 9. 2023, 37. týden
Téma: Loučíme se s létem
Podtéma: Liščata se učí pravidla třídy ,,My jsme hravá liščata, Aby se nic nestalo, |
Dílčí vzdělávací cíle
|
Očekávané výstupy
|
Klíčové kompetence
|
Vzdělávací nabídka Divadlo-Pejsek a kočička Seznamovaní s maskotem třídy Lištičkou Básnička a říkadla o pravidlech Seznámení s pravidly Kresba/vybarvování obrázků pravidel VV-otisky rukou na společný velký formát papíru Dýchací cvičení-odfoukávání papírků - úklid Logopedická chvilka-procvičování mluvidel se sluníčkem, hlasová hygiena Tělovýchovná chvilka
|
Týdenní třídní plán Liščata
4. 9. – 8. 9. 2023, 36. týden
Téma: Loučíme se s létem
Podtéma: S KAMARÁDY VE ŠKOLCE
„KAMARÁD, KAMARÁD,
TO JE TEN, KDO MÁ MĚ RÁD“
Dílčí vzdělávací cíle
- navodit radostnou atmosféru na třídě
- posilovat prosociální chování ve skupině
- rozvíjet komunikativní dovednosti
Očekávané výstupy
- odloučit se na určitou dobu od svých blízkých
- najít si nové kamarády
- poznat jména kamarádů
Klíčové kompetence
- orientuje se v prostředí třídy
- respektuje druhého
- začleňuje se do kolektivu svých vrstevníků
Vzdělávací nabídka
- spoluvytváření pravidel, upevňování značek pomocí hry
- upevňování jmen kamarádů – seznamovací hry
- orientování se v prostoru – „Mašinka“
- zpěv u klavíru – motivace k úklidu hraček – „Uklízíme, uklízíme“
Grafomotorika – kresba sluníčka na velký formát papíru,
Výtvarná činnost – společná tvorba slunce – otisky dlaní, velký formát
Tělovýchovná chvilka - báseň v doprovodu tance – Kamarád, kamarád
- Sluníčko, sluníčko - rozcvička
Námětové hry – rodina, opravář
Dřevěné skládačky, puzzle
Poznámka ke dni
Připomenutí základních školkových třídních pravidel o společném soužití a preventivních zdravotních a hygienických pravidel v kolektivu vhodnou formou přizpůsobenou věku dětí.
činnosti mohou být pozměněny podle zájmu dětí nebo podmínek počasí
Týdenní třídní plán Liščata
28. 8. - 1. 9. 2023; 35. týden
Téma: Loučíme se s létem
Adaptační týden pro nově přijaté děti s rodiči společně se stávajícími dětmi
Podtéma: Kouzelné léto Čáry, máry zakrátko, |
Klíčové kompetence
|
Dílčí vzdělávací cíle
|
Hudebně pohybová chvilka Koordinační cvičení s říkankou, pohybové písničky a tanečky. PH: inspirace ve zvířátkách |
Řízené činnosti
|
Pobyt venku Tematická vycházka, pohybové aktivity na hřišti, kreativní tvorba z písku. |
Odpočinek Čtení na pokračování, poslech relaxační hudby. Individuální péče - manipulační didaktické hry - mozaika, puzzle, stavění z korálků apod., podpora v realizaci vlastních kreativních nápadů dětí. |
Odpolední zábavná činnost Hry ve třídě - volné hraní dle zájmu dětí; deskové hry, tematická kresba a omalovánky. Pohybové aktivity na dětském hřišti, kresba křídami, volné hraní na pískovišti. |
Říkadla, básnička, píseň Lidové a dětské písničky a říkadla o zvířátkách. Uvijeme věneček. |
Poznámka ke dni Připomenutí základních školkových třídních pravidel o společném soužití a preventivních zdravotních a hygienických pravidel v kolektivu vhodnou formou přizpůsobenou věku dětí.
činnosti mohou být pozměněny podle zájmu dětí nebo podmínek počasí |
Publicita Distanční výuka
Publicita Prevence digitální propasti
Publicita Digitální učební pomůcky
DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL REALIZACE INVESTICE 3.2.3 NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY
Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19.
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ
MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY